טיפול בפסוריאזיס באמצעות הרפואה הסינית


23 ביוני 2010 | מאת: דר' (D.O.M) רויטל שבי

מחלת הפסוריאזיס היא אחת ממחלות העור השכיחות ביותר. רבים מחולי הפסוריאזיס הם חסרי אונים, מכיוון שהרפואה הקונבנציונאלית המערבית אינה מצליחה לתת לה פיתרון. אני מכירה חולים רבים שניסו הכל – תרופות, משחות, כדורים, ביקורים תכופים אצל רופא עור – אבל שום דבר לא עזר. לשמחתי (לשמחת חולים רבים) הרפואה הסינית נותנת מענה הולם למחלת הפסוריאזיס ומקרים רבים מעידים על תוצאות מעולות ושינוי דרמטי במצב העור של המטופל.

טיפול בפסוריאזיס ברפואה הסינית (לחצו הגדלה)

אז איך זה עובד?

1. טיפול בדיקור. קיימות נקודות דיקור בעלות השפעה טובה על העור – הן בהורדת הפריחה והן בהורדת הגרד ובעיקר להחזרת האיזון לגוף. במהלך הטיפול שוכב המטופל כ-20 דקות עם מחטי דיקור דקות מאוד חד פעמיות המוחדרות לעורו ללא כל חומר מאלחש (אצל ילדים קטנים מחדירים ומוציאים את המחטים מיידית). הטיפול איננו מלווה בכאב ומשרה על המטופל תחושת רוגע ושלווה.במחקר הוכח כי בזמן הדיקור משתחררים בגוף הורמוני אנדרופינים שמשכחים כאבים בגוף. אי לכך השילוב בין דיקור נקודות המיטיבות עם העור ומרגיעות את הנפש תורם לריפוי העור מנגעי הפסוראזיס.

2. טיפול בצמחי מרפא.
בבית מרקחת סיני מרכיבים פורמולה של תערובת צמחי מרפא שמותאמת אישית למטופל על ידי המטפל ברפואה סינית. צמחי מרפא חיוניים ביותר לסיוע הורדת החום והלחות באיברים הפנימיים, כמו כן התקלפויות הגרד והיובש שבעור. המטפל משנה את הרכב הצמחים בפורמולה מידי פעם בהתאם להתקדמות הטיפול. ניתן לקחת את תערובות הצמחים במספר שיטות: צמחים באבקה מרוכזת, צמחים לבישול וחליטה, טינקטורות צמחים לשתייה וקפסולות של צמחים.

3. שינוי הרגלי תזונה. הרפואה הסינית רואה את הרכז התזונה כגורם השפעה ישיר על מצב נגעי העור במחלת הפסוריאזיס. איבחון הפסוראיזיס ברפואה הסינית מתבטא בעודף חום פנימי העולה לעור,מחריף את מצב הנגעים ומגביר את קצב התפשטותם. מזונות בעלי ופי חם המעלים את הטמפרטורה באיברי גופנו ומחריפים את מצב העור והגרד בפסוריאזיס הם: מזונות חריפים, מטוגנים, וכמו כן שתיה מרובה של קפה ואלכוהול.

הסיפור של אלה

אלה הגיעה אליי עם התפרצות חמורה של פסוריאזיס בכל הגוף, והיתה זקוקה לטיפול אינטנסיבי: שילוב של טיפול בדיקור  יחד עם צמחים סיניים שנועדו לנקות את הכבד, הקיבה והמעי הגס.
רעלים יוצאים מהגוף באחת משלוש דרכים: דרך העור, השתן או הצואה. המטפל מחליט מהי הדרך המתאימה ביותר למטופל ולבעיה. במקרה של אלה, היתה המטרה לנקות את הכבד והקיבה ולהוציא את הרעלים דרך המעי הגס, זאת כדי למנוע החמרה של רעלים שיוצאים דרך העור.
אלה קיבלה התאמה תזונתית במשך כל הטיפול. לאחר שבועיים של דיאטה שנועדה לנקות את הכבד, הוספנו בהדרגה סוגים שונים של אוכל. למרות שלא זו הייתה מטרת הטיפול, .הורידה אלה ממשקלה 17 ק"ג במהלכו.
שיפור הורגש כבר לאחר שבועיים: עורה של אלה התבהר ונראה טוב יותר, וגם ההרגשה הכללית השתפרה.  לאחר מספר חודשים השיפור היה ניכר  ועברנו לטיפולים של פעם בחודש או פעם בחודשיים כדי לשמר את התוצאות.

שנה  אחר כך, נכנסה אלה להריון והיא עדיין ללא פסוריאזיס. היום, כמעט 4 שנים אחרי, היא אינה סובלת מהתקפים חוזרים ומצבה הגופני מצוין.

אין תגובות עדיין

הוספת תגובה