טיפול בהתקרחות בעזרת דיקור סיני


31 באוקטובר 2012 | מאת: דר' (D.O.M) רויטל שבי

כיום דיקור סיני תורם גם למלחמה בהתקרחות. הרפואה הסינית המתפתחת עוזרת להמריץ את זרימת הדם ואת צמיחת השערה.

דיקור סיני נחשב כבר שנים לאחד הטיפולים האמינים והמוצלחים ביותר לטיפול בבעיות של התקרחות. הרפואה הסינית בכלל והדיקור בפרט מאיצים את זרימת הדם לגולגולת מה שמגביר את צמיחתם של זקיקי השערה.

כיצד זה עובד ?
הדיקור עובד בעזרת החדרת מחטים קטנות למקומות שונים בגוף. התאוריה הבסיסית של הדיקור סובבת סביב קי סיי צ'י למקור האנרגיה הרץ בגוף ומאפשר לנו לדבר, ללכת, לאכול ולנשום. כאשר האנרגיה הזו חסומה או מנוטרלת אנו חולים לעתים קרובות יותר. בעזרת הדיקור אנו מאיצים את זרימת הדם ומאפשרים לגוף לעבוד בצורה שוטפת יותר. "רויטל שבי" דיקור סיני נגד התקרחות

רפואה סינית וצמיחת שיער
לפי הרפואה הסינית, איכות השיער מתקשרת לכמות הקי, דם כליות ואנרגיה בתוך הגוף. הכליות שולטות בצמיחת השיער. כאשר הגוף סובל מאי ספיגה מתרחש איבוד שיער. הדיקור הסיני משפר את ה"קי" וזרימת הדם בתוך הגוף, מחזק את הכליות ומסייע לשיער בריא יותר לצמוח. הפעלת דיקור סיני ישירות לגולגולת מזרזת את זרימת הדם מה שמזרז צמיחת שיער.

טכניקות לפעולה
המטפל מחדיר מספר מחטים דקות במקומות שונים בגוף מה שממריץ את ה"קי" ואת זרימת הדם. טכניקה נוספת היא להשתמש בכלי שנקרא "פטיש שבעת הכוכבים". מדובר בכלי דמוי פטיש עם מספר מחטים קטנות. המטפל טופח על הפטיש בעדנות על שטח הגולגולת, מזרים את הדם ומסייע לצמיחת השיער.

דיאטה, תוספים ועשבים
לעתים רצוי להקשיב למטפל שלכם בעל הניסיון כאשר הוא ממליץ על שינויים בתזונה, תוספי מזון או עשבים סינים המסייעים בצמיחת השיער. ע"פ מחקר הנערך בשנגחאי ב2004, 83 מתוך 110 אנשים, נרפאו כאשר שילבו את התרופה עם תזונה נכונה.

לפניכם תמונות של מטופל המרפאה שעבר טיפול בהתקרחות על ידי דיקור סיני:

טיפול בהתקרחות על ידי רפואה סינית

טיפול התקרחות על ידי רפואה סינית

טיפול בנשירת סיער על ידי דיקור סיני

אין תגובות עדיין

הוספת תגובה