בעיות שתן

בעיות שתן - ניתן לפתור באמצעות הרפואה סינית

בעיות שתן - ניתן לפתור באמצעות הרפואה סינית

יש סוגים רבים של בעיות שתן – דם בשתן, צריבה בשתן, עצירת שתן, פוליוריה, השתנת לילה, בריחת שתן, חולשת שלפוחית שתן ועוד. בעיות בשתן מתחלקות לדלקות אקוטיות ( כמו דלקת בשתן), או כרוניות ( כמו דלקת חוזרת או בריחת שתן בגיל מבוגר).

הרפואה המערבית מתמודדת עם הדלקת האקוטית על ידי מתן אנטיביוטיקה, אבל במקרים של דלקות חוזרות, מדובר בפתרון שמשאיר את המטופל עם תופעות לוואי לא רצויות. במקרים הכרוניים כמו בריחת שתן בגיל המבוגר, הרפואה המערבית מטפלת בעיקר באמצעות ניתוח להרמת שלפוחית שתן.

ברפואה הסינית הטיפול בבעיות שתן הוא שונה לחלוטין. במקרים אקוטיים אנו משתמשים בצמחים מסלקי חום, שהם המקבילה של האנטיביוטיקה, אבל אינם גורמים לתופעות לוואי. במקרים הכרוניים, הטיפול הוא לאזן ולתת לגוף כלים לתקן את הבעיה ללא התערבות כימית או כירוגית. בראייה של הרפואה הסינית, במצב בו יש צניחת איברים בגוף, זהו סימן לחולשת צ'י בגוף. לפי הרפואה הסינית, שום דבר לא מחזיק את האיברים שלנו, חוץ מהצ'י. הטיפול בהרמת איבר נעשה על ידי חיזוק הצ'י של אותו איבר והאיברים המקושרים אליו. על ידי כך אנו נותנים לגוף שלנו לתקן את עצמו לבד ובלי התערבות.

לפרטים נוספים, מלאו את טופס צור הקשר שמשמאל – >