דיאטה סינית מצילת חיים


9 במאי 2013 | מאת: דר' (D.O.M) רויטל שבי

לעתים אפילו ביקור תמים אצל רופא השיניים יכול לשנות את עולמנו ללא היכר. את סגולות הרפואה הסינית נראה במקרה הבא.

שלומי הגיע למרפאה שלי בתחילת השנה. שלומי החל טיפולים אצל רופא שיניים, אך מאחר ורמת הסוכר שלו הייתה גבוהה מהרגיל, רופא השיניים לא הסכים לקבל אותו לטיפול. שלומי הגיע למרפאה וגולל בפנינו את הסיפור. הוחלט לטפל ברמת הסוכר באמצעות הרפואה הסינית שפיתחה במהלך השנים מספר שיטות חשובות לירידה במשקל ואיזון רמת הסוכר.

כחלק מהטיפול היה דיקור סיני באוזן, ובאיזורים נוספים בגוף. בנוסף כחלק מהדיאטה קיבל שלומי צמחים סיניים להורדת תיאבון, הצמחים הותאמו עבורו במיוחד על מנת שייצרו אימפקט גדול יותר. בנוסף, קיבל שלומי כחלק מהדיאטה צמחים סיניים אשר תפקידם הוא להוריד את רמת הסוכר בדם. לאחר תקופה של חמישה חודשים בהם היה מטופל במרפאה שלי הסוכר הגיע לגבולות הנורמה. שלומי כעת בריא יותר, מרגיש הרבה יותר טוב וירד המון במשקל.

לפניכם טופס השקילה של שלומי (לחצו על התמונה להגדלתה):

רויטל שבי - שימוש בדיאטה הסינית

רויטל שבי – שימוש בדיאטה הסינית

שלומי עידכן אותי בהתפתחויות ואת מכתבו אני מביאה כאן:

"היי רויטל,
הייתי ביום שישי אצל רופאת המשפחה שלי כדי לקבל הפנייה לבדיקות דם וסיפרתי לה על הטיפול שאני עובר אצלך. וסיפרתי לה גם שמטרת הטיפול הורדת משקל והורדת ה A1C . היא אמרה לי שאם זה ירד ל-8 (תזכורת היה 8.8) זה יהיה מצוין. הבוקר עשיתי את בדיקת הדם ואני שמח לבשר לך שהתוצאה היא 6.8 ואני מאושר עד הגג, וזה המון בזכותך.. אני אסיר תודה לך, לעצות ולטיפים שאני מקבל ממך, שזה שווה הרבה יותר מעלות הטיפול.
שוב תודה
שלומי"

הסיפור של שלומי בהחלט מעודד ואמור להוות השראה לכולנו, כיצד באמצעות הדיאטה הסינית והדיקור הסיני ניתן לרדת במשקל ולהתחיל לחיות חיים בריאים יותר.

אין תגובות עדיין

הוספת תגובה