כיצד מטפלים בפסוריאזיס חמור


30 באפריל 2013 | מאת: דר' (D.O.M) רויטל שבי

פסוריאזיס היא מחלה הבאה לידי ביטוי על העור שלנו. במאמר הבא נסביר כיצד החזרנו למטופלת שלנו גוף חלק והשבנו את שמחת החיים.

כולנו שואפים תמיד להיראות טוב. הגוף שלנו הוא הכלי החזק ביותר העומד לרשותנו מבחינה חיצונית ועל כן אנו מעוניינים תמיד להבליט את הנקודות החזקות שלנו ולהסתיר את החולשות. אך מה קורה במקרים בהם לא ניתן להסתיר את החולשה ? כיצד מטפלים בכך ? כיצד מקנים בחזרה תחושת ביטחון ותעצומות נפש, במיוחד כאשר המטופל מותש ולא מאמין שהדבר אפשרי ?

א' הגיעה אליי למרפאה כאשר היא סובלת מפסוריאזיס. למי שלא יודע, נרחיב כי פסוריאזיס היא מחלה כרונית אוטואימונית ובה תאי העור נאלצים להתחלף בתדירות גבוהה מהרגיל בעקבות זיהויים כפתוגן. המחלה באה לידי ביטוי מבחינה חיצונית ברבדים עוריים בצבעים אדום- סגול ומכוסים קשקשת. לפי מספר מחקרים קיים קשר בין המחלה לבין חסינות טבעית מנגיף ה-HIV. לרוב מופיעה המחלה אצל 3% מהאוכלוסיה ונחווית בעקבות אירוע טראומתי של מערכת העיכול או מתוך קשר לגנים מסוימים.

א' הגיעה למרפאה כאשר היא סובלת מהמחלה אך מעל הכול, ניתן היה לזהות כי היא מותשת נפשית ומנטאלית ולא מאמינה כי ניתן לטפל בנושא. א' נכנסה לסדרת טיפולים במרפאה במהלכן הצלחנו להעלים את הסימנים מהעור ולהחזיר לגוף היפה שלה את המראה החלק והנפלא. לא פחות חשוב מכך, א' חזרה לאהוב את הגוף שלה ולחוש ביטחון עצמי. המהפך שעברה במסכת הטיפולים נראה לעין במצגת המצורפת.

צפו במצגת על הדרך הארוכה שעברה א' בדרך להחלמה מהפסוריאזיס:

אין תגובות עדיין

הוספת תגובה