דיקור סיני לטיפול באלרגיות


3 באוקטובר 2011 | מאת: דר' (D.O.M) רויטל שבי

רויטל שבי | דיקור סיני | רפואה סינית

העיניים הדומעות, ההתעטשויות, העור המגרד והרשימה עוד נמשכת, במיוחד אם אתם סובלים מאלרגיות עונתיות. רוב הסיכויים שגם ניסיתם לא פעם זריקות כנגד אלרגיה או תרופות מרשם למיניהן.

כתבת ה-CBS, מארי קיי קלייסט, מדווחת כי אנשים רבים נוהגים כיום להקל על תסמיני האלרגיות שלהם, בעזרת הדיקור.

העצים, הפרחים, מזג האוויר – זוהי תקופה נפלאה בשנה, אלא אם כן אתם אלרגים לצמחים המעודדים אלרגיות כמו האמברוסיה.

"הייתי אלרגית לכל סוג אמברוסיה שיש, וישנם כ-3 סוגים", אומרת לאורה גלין, אשר סבלה מאלרגיות במשך שנים רבות. "כאשר אתה מתעורר ומרגיש נורא ואתה מתעטש והעיניים שלך דומעות ואדומות, זה די לא נוח".
היא ניסתה אינספור תרופות, "אך לפעמים תופעות הלוואי גורמות לך להרגיש אפילו נורא יותר מהאלרגיה עצמה".

אז במקום זריקות האלרגיה ותרופות המרשם, ישנם אנשים אשר פונים לדיקור הסיני בכדי למצוא את ההקלה.

מרפא בהווה ומחזק לעתיד

"המחטים הללו עוזרות לדחוף את הליחה החוצה, את התחושה המעיקה שבגרון", אומרת המדקרת המוסמכת מיכאל גובל-אנג'ל. "זה עוזר להחלמה מצינון ונזלת, כי המטרה העקרית של הדיקור היא הוצאת הליחה אל מחוץ לגוף".

במהלך הדיקור כנגד אלרגיות, כ-12 מחטים דקיקות ממוקמות על הגוף בסדר אסטרטגי. "אנו יכולים לדקר בעיקר בחלק הגוף העליון ובפנים, בכדי להקל על תסמינים של סינוסים חסומים", אומרת אנג'ל. לדבריה, אחד העקרונות החשוביםפ בטיפול באלרגיות, הוא חיזוק הצ'י של הגוף.

"אנו מגיעים לשורש, כך שאנו פשוט משנים את הדרך בה הגוף עובד בכדי לעזור לו להחלים, כך בתקווה, נמנא גם התפרצויות עתידיות של האלרגיות", אומרת אנג'ל.

כאשר היא נשאלת האם הדיקור הוא תחליף לתרופות המרשם ומאפשר למטופלים להיפטר מהתרופות, היא משיבה כי ישנם אנשים אשר אכן יכולים להפסיק לקחת את תרופות האלרגיה לגמרי.

לאחר שנה של טיפול, גלין נפטרה מכל התרופות שלה. היא חוזרת פעם בחודש לטיפול בכדי לודא שהמצב ישאר תקין. לדבריה, הדיקור טיפל באלרגיות שלה לחלוטין וממשיך בכך.

טיפול באלרגיות

הגיעה אלי מטופלת בת 32 שסבלה מאלרגיות מילדות.היא התחילה בטיפולים אחרי שמצבה החריף. הסימפטומים היו נזלת שקופה, עיניים מגורות, אדומות ונפוחות, הרגשה של גירוד בתוך האוזן והגרון היה כל הזמן מגורה.

המטופלת קיבלה טיפולים בדיקור עם צמחים סיניים והתאמה תזונתית. הטיפול בדיקור עזר מיידית מרגע החדרת המחטים ועזר בהתחלה ל-24 שעות. בנוסף, פורמולת הצמחים שהותאמה באופן אישי כללה צמחים ללחות ונזלת, חוסר צ'י בטחול , חיזוק הצ'י בכליות, וחיזוק המערכת החיסונית וצמחים להוצאת "רוח" נגד וירוסים וחיידקים.

אין תגובות עדיין

הוספת תגובה