טיפול ברפואה סינית – פטרייה בבית השחי


14 בפברואר 2011 | מאת: דר' (D.O.M) רויטל שבי

לפני מספר חודשים הגיעה למרפאתי מטופלת שסבלה מפטרייה באזור בית השחי. בהגיעה אליי מצבה היה חמור ביותר והאזור כולו היה מודלק.

פטריות על גבי העור ומחלות עור בכלל, הן תופעות שניתן לטפל בהן באמצעות הרפואה הסינית בהליך ארוך אמנם, אך יעיל, בעוד שהרפואה הקונבנציונלית איננה נותנת להן מענה – מעבר לטיפול באמצעות סטירואידים ומשחות אנטיפטריות, שנועדות למריחה חיצונית בלבד ואינן מטפלים בבעיה מהשורש.

אותה מטופלת סבלה מפטרייה שמקורה חום רעיל ולחות.

שלביו של הטיפול:

בשלב הראשוני יש לנקות את הגוף מרעלים באמצעות צמחים שמנקזים את החום ותזונה חריפה, שבמקרה של מטופלת זו כללה במהלך השבוע הראשון אך ורק אורז מלא וקטניות מש.

בהמשך, ניתן היה לעבור לתפריט קל יחסית, שכולל קטניות, דגנים מלאים, ירקות מבושלים, דגים וביצים. במקביל, טופלה הלקוחה בתדירות שבועית באמצעות דיקור סיני ונטלה צמחים סיניים לבליעה מפורמולה מיוחדת שהרכבתי והורידה את החום הרעיל והלחות. לאחר מכן שמנו על הפטרייה אבקת צמחים סיניים מיוחדת שרקחתי עבורה. לאחר מספר חודשים, נפתרה לגמרי בעייתה של המטופלת והפטריה נעלמה.

בעזרת רפואה סינית ניתן לטפל בבעיות עור נוספות כמו סבוריאה, סבוריאה בקרקפת, קשקשים, אטופיק דרמטיטיס, פסוריאזיס, מחלות עור של ילדים ועוד.

מכתבה של המטופלת לאחר הליך הטיפול באמצעות רפואה סינית:

שלבי הטיפול – בתמונות , הממחישות את הליך הריפוי של המטופלת:

אין תגובות עדיין

הוספת תגובה