ירדה ב 30 קילו בעזרת דיאטה סינית


1 בדצמבר 2010 | מאת: דר' (D.O.M) רויטל שבי

עינב דהן , בת 35, הגיעה אליי כשבועיים לאחר היריונה השני בעודף משקל של כ 30 קילו לעומת משקלה טרם ההיריון. גם לאחר היריונה הראשון עלתה דרסטית במשקל ולקח לה שנה לחזור למשקלה בעזרת דיאטה מהירה יחסית ולא בריאה. לעינב היסטוריה של דיאטות "כסאח" בין אם  מדובר בדיאטה קלורית , או כזו שאוכלים במסגרתה אך ורק סוג אחד של מזון, מה שהביא לכך שלאחר כל ירידה דרסטית במשקל, הגיעה גם העלייה הדרסטית במשקל.

בניגוד לדיאטה קונבנציונלית, דיאטה לפי עקרונות רפואה סינית,  אינה קלורית, נוקשה, המותירה את המטופל רעב. כמו כן, סוג האוכל מותאם למטופל באופן אישי, על פי אבחנה, הנעשית לפי בדיקת לשון וסימפטומים. נמצא כי לעינב היה קור במערכת העיכול, מה שמצביע על מטבוליזם חלש.

התפריט שהותאם לה כלל שלוש ארוחות ביום , כאשר הייתה הגבלה של אכילת מתוק, פירות וירקות חיים – אילו הוחלפו במבושלים. כמו כן בשל אלרגיה לחיטה אכלה עינב לחם ללא גלוטן, מוצרי החלב הוחלפו בסויה בשל אלרגית התינוק אותו הניקה בזמנו. התפריט הורכב מירקות מבושלים, אבוקדו, טחינה או חומוס, לחם, קטניות, דגנים מלאים ומנה בשרית אחת ליום והיה משביע ביותר. לאחר חמישה חודשים ירדה עינב שלושים קילו וזאת ללא פעילות גופנית, תוך שטיפלה בתינוקה ואף הניקה.

מצורף מכתב תודה של עינב, בו היא מספרת על התהליך שעברה:

אין תגובות עדיין

הוספת תגובה