ללמוד על הדיקור הסיני מד"ר יאנג


26 במאי 2013 | מאת: דר' (D.O.M) רויטל שבי

בשבוע שעבר הגיע לישראל אחד האנשים המומחים בעולם הדיקור הסיני, ד"ר יאנג ווי צ'יאה, והעביר סמינר במשך ארבעה ימים אינטנסיביים.

בסמינר שנערך בירושלים, הוא העביר את קורס הדיקור הבסיסי של מאסטר דונג, שהקיף נושאים רבים, כמו עומק הדיקור, שילובי נקודות והשימוש בהן ועוד. ד"ר יאנג אף לימד בסמינר טיפול בבעיות רפואיות שונות על פי הדגשים של מאסטר דונג. רויטל שבי - ד"ר יאנג

הקורס עסק גם בטכניקות שונות שהעניקו למטפלים שהגיעו אליו כלי טיפול עוצמתיים. בעבר הקורס ניתן במספר מקומות וסטודנטים שעברו אותו טענו כי הוא שיפר פלאים את רמת הטיפול. כך למשל, נפתרו בעיות שונות באופן יעיל ומהיר, ובשימוש במספר מחטים קטן.

ד"ר יאנג נולד בסין והתחנך בטייוואן, וכבר בגיל צעיר למד רפואה סינית ממשפחתו. הוא שהה במחיצתו של מאסטר דונג שנים רבות וב-1975 פרסם את המאמר "Zhen Jiu Jing Wei", ובו כתב את הנקודות בשיטת הדיקור של מאסטר דונג, שאישר אותו לפני מותו. ד"ר יאנג העביר הרצאות שונות בתחום בארצות הברית והוזמן ללמוד בסין ב-1990. במשך יותר מ-40 שנה הוא טיפל ב-300 אלף חולים. הוא כתב למעלה מ-30 ספרים על היבטי הרפואה הסינית וזכה בפרסים רבים על הישגיו ותרומתו לענף.

השתתפתי בסמינר של ד"ר יאנג בישראל ומדובר באדם מרשים מאוד. ד"ר יאנג הוא למעשה מורה שכתב ספרי לימוד של ממש בטייוואן. הוא מצא וחקר הרבה נקודות ברפואה הסינית שנמצאו יעילות מאוד. הקליניקה שלו משגשגת מאוד והוא בעל שם עולמי. עד היום הוא מטפל בעשרות חולים ביום וטכניקת הדיקור שלו מדהימה. למדנו דרכו טכניקות שלא מלמדים בבתי הספר למשל, והיה מעניין מאוד. מדובר באדם רציני שעדיין ממשיך להעשיר את העולם בידע שלו.

ד"ר רויטל שבי בסמינר של ד"ר יאנג - לחצו להגדלה

ד"ר רויטל שבי בסמינר של ד"ר יאנג – לחצו להגדלה

אין תגובות עדיין

הוספת תגובה